blog nie dah lama terbengkalai..

tiba2 rasa nak aktif blog..
aku tak tahu nak mula dari mana?..asal memang malas nk taip berjela2..aku selalu menjengah kat blog sepupu aku..wah..banyak yg dia citer pasal aku..tapi aku x komen apa2 pon..sekadar mengikuti perkembangan jer..kadang2 lawak la plak citer dia..tapi tu hakikat sebuah kehidupan...yg paling sengal adalah citer pasal JODOH..wakakakakakaka..memang sengal la citer tu...
tapi hakikat yg harus aku tahu adalah aku berani mencabar diri sendiri...
agak tak masuk akal plak..tapi apa boley buat..dah terlajak kata..bermula saat ini aku akan luahkan segala2 disini tanpa mendedahkan siapa aku sebenarnya...pada yang tahu siapa aku xper la..nk buat mcm mana?..

selamat membaca semua!...

1 ulasan:

  1. hahahhahaha.. best kan sepupu awk tu.. jengah la lagi.. pastu klik2 kan la kat tempat iklan tuh.. derme ikhlas.. hehehehe

    BalasPadam